عضویت 10 هزار کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران در بسیج

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰هزار کارمند این مجموعه خدوم عضو بسیج هستند.

فریبرز خزایی اظهار داشت: در حال حاضر بسیج مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بالغ بر ۱۰۰ حلقه صالحین تشکیل داده است که این حلقه ها پیرامون موضوعات تربیتی و فرهنگی و همچنین مسائل سیاسی روز هر دو هفته یکبار جلساتی را تشکیل می دهند.
وی اظهارکرد: یکی از مهمترین رسالت های بسیج بنیاد شهید مقابله با تهدیدات نرم دشمن و روشنگری در این عرصه است.
خزائی ادامه داد: در همین راستا نشست های روشنگرانه برای کارمندان بسیجی بنیاد شهید با دعوت از استادان برجسته در موضوعات مشاوره ای، تربیتی، جنگ نرم و همچنین معرفی کتب مناسب برگزار می شود.
وی با اشاره به استفاده دشمن از فضاهای مجازی برای مقابله با ملت رشید ایران افزود: ما اگر با شیوه های مبارزه با دشمن در فضای مجازی آشنا نباشیم، خسران خواهیم کرد.
خزائی تصریح کرد: کشور ما با داشتن ارزش های اسلامی و ارتباط مردم با فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا، مغلوب جنگ نرم دشمن نمی شود ولی زمانی باید نگران باشیم که ارزشهای معنوی را از دست بدهیم.
فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه رسالت و ماموریت اصلی بنیاد و بسیج، حاکم کردن روحیه جهاد و شهادت در جامعه است، گفت: امروز تقویت بنیه معنوی از مهمترین ضرورت های جامعه است که کشور ما را در برابر تهاجم نرم دشمن بیمه می کند.
خزائی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است که باید این گنجینه را با شیوه های حفظ و به نسل جوان انتقال دهیم، گفت: محقق کردن این هدف، مهمترین برنامه فرهنگی در جامعه امروز ما است.
وی رمز تداوم انقلاب اسلامی را اعتقادات مذهبی و باورهای دینی دانست نه توان نظامی و در ادامه گفت: ما توان و قابلیت ساخت جنگ افزارهای نظامی و به ویژه صنایع موشکی را داریم و اکنون نیز نظام اسلامی به لحاظ دفاع و آمادگی های رزمی در یک وضعیت ثبات و توانمندی قابل توجهی قرار دارد، ولی تکیه نظام به باورهای مذهبی و اعتقادات دینی و ارزشهای معنوی مردم است.
فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اضافه کرد: داشتن تفکر بسیجی، روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد مردم، مظهر اقتدار ما است و این عامل دشمنان را به هراس انداخته است.

خزائی، مردم را پشتیبان همیشگی نظام اسلامی دانست و گفت: باید مردم را به عنوان سرمایه های نظام حفظ کنیم و قدر آن را بدانیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,